2008. november 4., kedd

A Titokzatos Hét Dolog


Köszönjük a kérdést vestának és Grenadine-nek!

1. A legfontosabb dolog: imádok utazni, de soha nem utazási iroda szervezésében. A szűkös szabadság napjait már előre kiszámolgatom, a jövőre járó 24 napunk is már nagyjából „odavan”:) Ázsia hét országában jártam már ez az abszolút kedvenc, a legfontosabb élmény közülük Burma és Tibet, a legnagyobb hiány India.

2. Nem szeretem a tusfürdőket és a folyós szappanokat. Imádom viszont az igazi szappan formájú különböző színű és illatú szappan-szappanokat.

3. Kedvenc ételem a rántott máj, kedvenc italom a pezsgő, kedvenc könyvem Német László Iszonya, kedvenc filmem az eredeti Büszkeség és balítélet. Kedvenc színeim a barna, az arany és a lila.

4. Minden esküvőn sírok. Sőt, nem ritkán a filmbeli esküvőkön is. Gyakran az esküvői meghívókon is. Egyszer elsírtam magam egy kollégám esküvői meghívóján lévő idézeten, pedig nem is én voltam meghívva, csak megnéztem :-) Képzeljétek el mi volt a saját esküvőmön :-)

6. Utálok, nem tudok és nem is akarok tudni vasalni. A leggázabb, legunalmasabb, legborzasztóbb, munka a világon, rögtön utána a bútorszállítók/költöztetők cipekedős munkája következik, de legalább ez a veszély nem fenyeget, pláne nap, mint nap :-)

7. A nagymamám 83 éves. Ő főzi legjobb spenótot, és mostanára a nagypénteki savanyú tojáslevesét is megszerettem :-)

Le Big Mac-nek küldöm, írjon ő is 7 dolgot, ha van kedve :-)

2 megjegyzés:

Doctor Pepper írta...

:)az esküvős pont nagyon mókás:) már hogy egy meghívótól is sírni tudsz:):)

Zsuzsi írta...

Köszi a lehetőséget, már rajta vagyok! :)